Godmorgon!

varför vaknar jag halv 9 min lediga lördagsmorgon?! 

hade, trotts en massa stress, en mycket bra dag igår! var på psyket för adhd-utredningen för första gången. hade väntat mig en grå, tråkig, gammal gubbe som läkare, men fick istället en rätt ung, soft snubbe. tror det här kommer bli bra!

efter det var det bara att åka racer hem, styla iordning mig. sladda iväg och hämta upp jove, köpa blommor, och sedan fara ut till fjugesta för att gratta friday och eta tårta! sen in till stan igen, till ivy, för att fira nästa födelsedags-unge, johan! och eta ännu mera tårta! det var typ det enda jag åt igår, förutom två cheeseburgare som jag fick slänga i mig på vägen, så idag mår inte min mage sådär överdrivet jätte bra :p

hörde rykten om att e-type den gamle räven var på ritz, så jag, hanna, jove och frida drog dit en timme innan dom stängde och headbanga till honom! vart lite besviken över att den juckande brunetten inte stod på scen! men hanna googlade iallafall på vad e-type betyder. han vart stoppad en gång utav snuten, och då åkte en bil förbi. en jaguar e-type. så då fick det bli hans artistnamn. good to knooow! haha :p



hade en kul kväll igår! den behövdes :]

och idag då? vet inte, mer än att om en svängom ska jag hem till elly, sno te och bullar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0