äntligen!

sitter vid min nya fina dator nu :D

det vart iallafall en bra nyårsafton. man ska egentligen aldrig planera nånting, utan bara ta det som det kommer. hur skulle det då kunna bli misslyckat eller under ens förväntningar? jag och sebbe spenderade ju iallafall kvällen hemma hos mina föräldrar, åt och åt och åt lite till. vid halv 11-tiden rullade vi vidare, fast mot varsina håll. jag skulle såklart träffa brudarna! gjorde ett litet besök på en ferre där de hölls till på, sen drog jag och jove och träffade ekman & co. på järntorget. fyverkerier och hej o hå, sen drog jag hem och kröp ner i sängen, för att sedan vakna upp till en arbetsdag och en redig förkylning! får man aldrig vara frisk eller?!

har varit ledig idag, och har ännu inte hoppat ur morgonrocken! bör väl göra ett ryck snart, måste åka och handla! annars blire till att behöva torka sig i häcken med strumpor!



 en stycken lollo.



frida lollo & elly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0