jaau

Ralle. jag tror att det på riktigt kommit ifatt mig nu, riktigt ordentligt. blev helt plötsligt så påtagligt! kan vara för att jag var till hans grav för någon dag sen, när jag stod och tittade på hans namn inristat i en sten. men kan även vara för att jag pratat lite med hans mamma. minnen som kommer upp. stod faktiskt för bara någon dag sen och tittade på förlovningsringen som han en midsommarafton satte på mitt finger, ute hos hans farmor & farfar. jag blir fan helt jävla illamående när jag tänker på att han inte längre finns! fina människa, du är så saknad i mitt liv.

jag längtar till den dagen då jag en morgon varknar upp och känner att livet känns underbart igen! när skit och elände har sjunkit undan, öppna sår har läkts ihop, accepstansen till saker och ting har infunnit sig, bitar har fallit på plats och röran är undanplockad.

skulle behöva komma ut lite, skingra tankarna. tror faktiskt att jag ska vara lite gay och steka äggmackor och sen göra varm boye, åka förbi jove och slänga med henne i bilen, sen dra nånstanns och ta en promenix och en fika! jaau varför inte?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0