grinig tjej

men herregud vad äre med mig? varför är jag så djävulskt trött för!? 

har inte haft en överdrivet bra dag idag.. för det första hänger mycket på tröttheten. vaknade rätt tidigt idag, men hade fan ingen lust eller ork till att kliva upp och starta dagen. och jag är såå trött på att inte ha mitt egna. mamma och pappa är världens bästa, och vi kommer bra överens med varann, det handlar inte om det, utan att jag är så trött på min livssituation. jag är så trött på att sova på en soffa, det börjar göra ont i kroppen. jag känner mig aldrig riktigt utvilad eftersom jag blir ofrivilligt väckt på mornarna när de är uppe och grejar i köket. jag har inget litet krypin när jag vill vara för mig själv en stund, eller, det är väl isåfall framför denna dator, men det finns inte ens en dörr till det här rummet. jag vet att det är smågrejer och att jag ska vara glad över att jag har så fina föräldrar som varmt öppnar sitt hem för mig, men jag kräks på situationen. bara för att jag är så snäll och låter han bo i min lägenhet tills han hittat någe annat.. men jag vill väl förfan också få ordning på saker och ting, och komma vidare.. jag vill ha mitt hem tillbaka, men jag pallar inget bråk. därför sitter jag här och håller tyst, och borde väl egentligen inte gnälla eftersom jag inte gör nåt åt saken. men man tycker väl att han kan väl vara lite schysst mot mig? i somras när det var slut mellan oss så bodde jag på en stenhård bäddsoffa i 2 månader, för jag hade inte mage att slänga ut honom på gatan. och nu, samma sak! hans argument mosar sönder mig så jag vågar inte ens yttra mig. kräks på att vara schysst. jag känner mig så uttömd på energi idag, grinfärdig.. 

gnäll gnäll gnäll...

är alla hjärtans dag idag! mamma och pappa firar silverbröllop! så ikväll blire gourmé-middag! det är jag fane mig värd efter en tur hos tandläkaren.. brukar inte tycka att det är jobbigt, men idag vare fan det! så jävla obehagligt närom tar bort tandsten, vafan har det blivit med mig egentligen?! får skärpa mig. 

idag har det även varit en dag då jag ägnat många tankar åt Ralle. som idag fick sin plats under jorden. saknade människa! hade han stått framför mig nu så hade han nog flinat åt mig och så hade vi börjat fnissa, för vi har ju en liten hemlighet ihop ifrån den kyrkogården, all respekt, ett fint minne :]

imorgon hoppas jag på en bättre dag! ser redan ljust ut, ska ju träffa Jc :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0