babbel

känner mig just nu lite som en amöba faktiskt. skulle egentligen kunna lägga mig och slåpa lite på soffan, men näe! jag är en riktig hårding. eller kanske inte, inte när hanna ringer och undrar om jag vill med ut på promenad iallafall, där går det en gräns! idag är jag fane mig lat..

slängde ett öga i tidningen förut, det stod tamefan bara om whitney houston! okej, tragiskt att en av världens största röster aldrig kommer att sjunga igen, för en röst, det hade hon minsan. men vilken jävla uppståndelse det blivit om henne. folk på fejjan sitter ju och buhu buhu, som om ni kände henne(?) och sen, hon knarkade. hon knarkade totalt sönder sig själv! nästan sjukt att hon levde såpass länge endå. förstår inte hur folk kan verka så.. chockade?

aa, när jag är lite trötter så har jag en tendes till att bli lite.. grinig. eller nja, stör mig på saker, haha. som en till grej! från den ena tanten till den andra...

nämligen granntanten under mig i kokshagen! haha, alltså jag tycker att allt bara är så skrattretande! hur orkar man?! jag måste berätta.. Jag har alltid sett henne som en trevlig granne, och vi har alltid hälsat på varann med ett leende. men tydligen så kan ju skenet bedra, bittraste tanten i stan tror jag nog att hon är! hon hade bjäbbat om sin åsikt till bovärden, som i förbifarten berättade det vidare till sebbe när de sprang på varann för någon dag sen. och när sebbe berättade detta för mig.. herregud säger jag bara, fan vad jag ska jävlas med henne sen när jag flyttar hem igen!

hon har alltså gnällt över att:
1. vi har duschat efter kl. 21.00.
2. vi har spolat i toaletten mitt i natten.
3. vi har diskat ganska ofta.
4. vi har kollat på tv.
5. vi har haft massa ungar hemma hos oss. (och då antar jag att hon menade min födelsedag när jag bjöd hem mina polare + att några av dom hade med sina bebisar, såklart.)
 och den absolut värsta...
6. VI HAR GÅTT PÅ GOLVET!!!!

man kan inte må bra om man stör sig på sånahär saker! varför i helvete bor hon i en lägenhet för om hon är så lättstörd!? jag tycker personligen att jag och sebbe har varit exemplariska grannar. vi har följt reglerna. vi har aldrig haft fest, dock förfest några gånger. vi har inte pumpat musik på högsta volym dagarna i ända, och vi har fane mig inte direkt hoppat indian-hopp på golvet heller! och man måste väl för fan få pissa ifred!! 

förstår ni att jag kommer jävlas med henne? vad ska hon göra? ringa störningsjouren och säga mina grannar går på golvet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0