undrar sa flundran

vad är grejen med blogg egentligen? som att skriva dagbok bara det att alla andra har tillgång till den. är det känslan av att dela med sig av sig själv, ge andra en inblick i ens liv och vardag.. jag vet inte. mer än att det är skönt att skriva av sig. men jag skulle ju faktiskt lika gärna kunna skriva av mig fast att andra inte får ta del utav det. för här skriver jag ju aldrig ut allt, jag blottar ju aldrig mig själv eller andra helt och hållet. helt onödigt med blogg, men samtidigt ger det ju endå nånting, och det är ju det där nånting som jag inte har förstått mig på. men aa, nån slags mening har det väl.. /filosofen lollo.

sitter här mätt och belåten! tvättar.. och har fått en såndär klädhängare utav mamma så nu har jag äntligen kunnat hänga upp mina kläder, istället för att ha dom nerpulade i en jävla resväska! känns nästan lite lyxigt, haha! men det är fan en stress-faktor att inte riktigt ha någon plats för sig själv och sina grejer. men det är bara att bita ihop, snart så. vill bara få allting överstökat.. avklarat.

hursom. idag har dagen spenderats i en bil.. jag & milla skjutsade jove till skavsta flygplats, som vanligt ska hon ut och fara. på vägen tillbaka stannade vi till på vingåker outlet, har aldrig varit där förut, men jag säger bara det att det var fan ingenting att ha! däremot hittade vi en rolig skoaffär precis bredvid, och jag vart ett par adidas-jumpapjux rikare och bara 200 spänn fattigare! inte illa pinkat eftersom dom egentligen skulle ha kostat 700, mehe :D

naj naj naj, nu ska jag duscha! tjingepling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0