spring to the spring

idag vaknade jag med det sämstaste humöret du kan tänka dig. men när man knappt fått sova ordentligt under en månads tid p.gr av den välomtalade soffan t.ex, då blir man tillslut rätt sne. och grinfärdig. min ena bror är hemma igen, och imorse vaknade jag av att det lät som att en elefant levde rövare i köket. och DÄR förstördes hela min dag!

morrade åt honom och somnade om. men vaknar en timme senare av att han och pappa har en hög och ljudlig konversation, och jag flippar ur. kan man inte få nån jävla respekt nångång! allt jag begär är att få lite lugn och ro!!

är trött på att vara trött och grinig var och varannan dag. är trött på att fläska runt... är trött på att gnälla.

så därför tog jag tag i mig själv idag! ryckte upp mig.
åkte iväg och köpte nya spring-skor och kläder! sen har jag sprungit... och sprungit... och sprungit.  

bra meducin. sprang av mig lite gnäll och frustration.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0