sjukt hurtig

jajjemen! idag fick jag minsan med mig elly på hurtigheter också! sprang min springrunda, och efter det gick vi spåret på 3,5km. och efter det var det dags för mellis (haha) så vi köpte nyttigheter och satte oss i rynningeviken och andades in frisk luft och sol! redigt skön man känner sig i kropp och själ nu!

sen våldgästade vi sarah! och gurglade ikapp med lilla casper! jag börjar fan bli lite nervig... nu kan sarah's unge nr 2 komma närsomhelst, och jag har fått previlegiet att ta hand om casper såfort det är dags. att ta hand om honom är jag inte nervig över, utan det jag är orolig för är att jag ska missa när sarah och tony försöker att få tag i mig. tänk om jag inte hör mobilen..? eller slarvar bort den..? eller... aa ni vet. jag skulle känna mig som världens sämsta vän om de febrilt försöker att få tag i mig, och jag inte svarar. vaknar upp en morgon och har 72 missade samtal. näpp! hädanefter så blire till att ha med mig mobilen överallt, till och med när jag ska skita!



jag & casper i somras!

dags för ett skutt in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0