nadas probladas

jahopp. det var den helgen det! spenderade fredagen i biomörkret, såg En gång i phuket. Rätt schysst rulle! och igår drogs det en runda på marieberg, och på kvällen vart det harry's. 

och idag är jag knasig i halsen.. har inte ont, men tanken på att köra ner en stålborste i halsen lockar, ritch ritch ritch!

det stod i mitt horoskop idag att jag skulle må bra utav att ta en promenad, så nu sitter jag och väntar på att hanna ska äta klart så ska vi sen ta oss en runda! skulle fan behöva dobbar under skorna, så svinigt halt ute! lite livin' on the edge-anda!

sen ska jag hem till sarah och färga hennes hår, i utbyte mot en fika! och sen så kommer ju bästa jove hem ikväll!

lilla kissen och jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0