i väntans tider

skriver ett par rader för att fördriva tiden, väntar på elly som ska komma hit och ta en promenad runt spåret med mig.

kort och gott så skulle man kunna säga att jag har en hel känslostorm inom mig. känner mig helt ut och in! mycket som hänt, händer, ska hända. blir näst intill helt mållös över allting runtikring, känns som att nu får det faktiskt vara nog, på riktigt! när man tänker tillbaka på ens tid i livet så kan man inte låta bli att fundera på om allting är och har varit ett enda stort test, på vad man pallar av?

I just want a little piece of mind.

för övrigt så rullar dagarna på, lite för fort bara. jag hinner liksom inte med. men det är väl bara att flyta efter..

har föresten bokat en resa nu, till kreta! vi åker i maj. guuu' vad skönt! härligt att ha nånting o se fram emot!

nu fick jag sms av elly, hon är strax här! på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0