fredens dag

denhär veckan har jag verkligen haft noll koll på dagarna. igår fick jag reda på att det skulle hoppa över till fredag idag, och där stod jag som ett fån och tänkte det var ju nyss helg?! jag var ju på strömpis i typ.. förrgår? förvirrad tjej.nu.

hursom, fredag idag, vare sig jag tror på't eller ej. ingen aning om vad som händer ikväll, jag är nog öppen för det mesta! har hävt i nästan en hel burk med hårinpackning i mitt hår, nu jävlar vill jag få lite ordning och reda på det, så strax ska jag hoppa in i duschen. sen är jag bjuden över till Jc & Elly!

äre föresten nån som varit på ibiza? för sol och bad alltså. inte supa, knarka och honka. mamma fick ju i 50års present en utomlandsresa nu till våren, så nu sitter vi och kollar runt efter något trevligt resmål. kreta, mallis, turkiet... och så slänger mamma ur sig Ibiza!! varpå vi andra tog det mer eller mindre som ett skämt, men icke sa nicke, hon var seriös! äre nåt att ha eller? 

tack o hej!



Jc & Elly says hello.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0