yeeee

sådärja! då har jag jobbat sen i fredags. wow, 5 dagar i rad... tänker ni. jag tyckte iallfall att jag var duktig eftersom jag var sjuk de 3 första dagarna, och ett långpass på det också! och de andra två dagarna trodde jag att jag skulle ha vart ledig, men jag vart snuvad. Men nuså, nu tar jag helg ;-]
 
alltså petra marklund... hon är nog min nya idol. känns så otippat för att vara jag! och dethär med att lägga upp filmklipp har jag fortfarande inte förstått mig på hur man gör, eller snarare... jag är för lat för att ens orka bry mig, men klicka på länken om ni vågar, klicka på båda om ni känner er lite hardkår idag :-]
Fred - http://www.youtube.com/watch?v=ljLMsZSwDNs 
Sanningen - http://www.youtube.com/watch?v=dPpgt6umXzA
 
hursom, imorgon har jag lovat mig själv en schysst sovmorgon! sen ska jag banne mig inte gör ett skit på hela dagen! eller vänta nu... träffa dannie ska jag göra. skulle vara soft att hitta sista julklapparna också! skulle nog behöva städa lite här hemma med... och när man endå håller på så kan man väll hänga i tvättstugan! jag vet ärligt talat inte hur man gör när man inte gör ett skit. vad gör man egentligen? inte ett skit? eller?
 
var föresten förbi ralle idag! det är så sjukt hur en människa kan göra ett så stort avtryck i ens liv... och nu när den människan inte längre finns, så äre bara tomt... som ett hål. det är nästan så att man skulle kunna ta på hålrummet. biten som fattas. vart äru nånstans...? jag hör fortfarande ditt skratt.. din röst.. men du är inte här.
 
 
alltså det är nåt seriöst fel på min soffa! eller på mina katter! så fort dom är i soffan så får jag stötar utav dom.. haha! awkward...
 
måste bara visa en kul bild innan jag säger tack & hej!
 
 
tack & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0