wzup

eftersom den obligatoriska förkylningen kom och satte sig på sin plats så har jag bunkrat upp med godis och julmust här hemma, istället för att hänga på conventum med resten utav jobbet och kolla artister och äta mat. bättre att kurera mig så att jag orkar jobba fre- lör- och söndag!
 
nu har jag fått lite, liiiiite julstämning iallafall. har bara en julklapp kvar att inhandla sen äre klappat och klart! och alla som gnäller på snön... lägg aaaav. det är ju kul! det lyser upp! man blir glad! man vill ju bara springa ut och fånga en snöflinga på tungan. vänta istället med gnället tills allt ska töa bort, näre är slaskigt och jävligt!
 
nefy jag fryser sönder... en varm dusch kanske vore något!
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0