svammel

sisådärja, då har jag ägnat mig åt att ha jobbat denna helg också.. $$ ;-] var helt utslagen när jag kom hem så jag kraschlandade i soffan. vaknade upp av att jag typ svalde tungan, hade en sån jävla mardröm, haha! gav mig själv sedan nöjet att hälla ut ett helt glas med cola över hela vardagsrumsbordet, tjo-hoo! fastnar sen i badrumsdörren med morgonrocken och ramlar runt och har mig. det är typ då man vill skjuta sig själv i huvudet. men det ordnade upp sig tillslut.
 
nu har jag hävt i massa färg i håret och göttar mig lite i en ansiktsmask. lyssnar på bonnie som nu har blivit... kvinna. så jääädrans brunstig är hon! tur jag redan har klippt bollarna på roscoe, han verkar inte ett dugg brydd eller intresserad utav henne, han undrar mest vafan hon håller på med.
 
på onsdag fyller jag... 25 barre! sjukt, känner mig som 21. då blire iallafall till att stila till sig så kommer släkten hit och äter smörgåstårta! så imorgon ska jag nog försöka röja lite här hemma...
 
och sen kommer den omtalade lördagen. när polarna kommer in i bilden... då får vi se vad som sker. om jag fattat det rätt så blire väl iallafall middag och utgång, men resten har dom varit jävligt hemliga med. men jag är inte nojig ;-]
 
 
  
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0