grinchen

sjukt.. när jag åkte till gran canaria så vare typisk höst. när jag kom hem så vare 16- och snö, och julhysteri! kändes som att jag varit borta ett bra jävla tag!
 
har iallafall haft det helt underbart i värmen! tänkte extraknäcka lite som pepparkakagubbe nu ;] pass på! färgen kommer säkert vara borta om någon dag... :[
 
jag känner mig lite som grinchen. har ingen som helst julkänsla! har alltid varit puttenuttig alla andra år, men nu... näe. jag kräks på allas glöggmyz och lussekattsbakningar. helt plötsligt så är alla så jädrans helylle och julpysslar och klär granar och kollar på adventskalendern? blä. jag har inte ens köpt en endaste julklapp! och jag som brukar vara ute i en jävla god tid annars...
 
försökte iallafall nyss ge julen en chans.. satte upp en julstjärna i vardagsrumsfönstret och bytte ut mina vita panelgardiner mot röda i köket, och la till och med på en röd duk på bordet.. men näe... min enda tanke var; ptjaa.. rött är väll helt ok. haha vafan äre med mig? :D
 
men nu ska jag inte sänka allas humör med mitt oengagemang, jag är glad endå! föör... om du inte tror att pengar kan göra en lycklig, så skulle du se mitt breda jävla leende just nu! tjo-hooo. har nu satt undan en del stålers till min rygg-tatuering, hihi! :D
 
näpp, dags att göra mig iordning... uuut i kylan och mot willys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0