wzup

nån som sett horton hears who? när borgmästaren får en bedövningsspruta i armen så den somnar, och så klämmer han den i dörren för den hänger bara efter honom och fladdrar. typ detta skedde för mig imorse..

hade antagligen legat på armen, när jag strax innan 7 vaknar med ett ryck och flyger upp ur sängen för jag trodde att jag hade försovit mig! och armen... aa, den bara hängde och dingla, haha!

men när jag kom så långt som in i badrummet så kom jag på att jag jobbar ju kväll idag.. phu. så det var bara för mig att slänga upp armen över axeln och gå och bädda ner den i sängen igen :-]

jaha.... känns som jag har as-mycket att berätta, men jag orkar inte.. :-P

funderar på att kolla efter en utomlandsresa till hösten/vintern. eftersom jag inte är särskillt nöjd över denna "sommar" som vi haft. snart kommer det nog vara höst året om, om det fortsätter såhär... brrrr.

bara för att mina kissar är så fruktansvärt charmiga och goa så får ni stå ut med bilder på de små liven, hihi ;-]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0