kvällsfilosofi

tänk er 5 mjölkpaket, det är ju 5 kilo. det är ju rätt mycket att bära på egentligen. så mycket har jag gått ner i vikt insåg jag idag när jag ställde mig på vågen. jag är alltså 1 litet ynka men envist kilo ifrån min målvikt. inte har jag heller varit så duktig med varken träning eller kost på sistånde, har slarvat rätt bra, så jag vet egentligen inte hur jag har lyckats... men jag klagar inte! :D

tänkte komma igång med springandet idag, men jove fick mig att ta en promenad i solen istället. och tur var väll det. för sarah & tony som inte hade någe bättre för sig, och visste att jag tänkte dra spåret.. åkte dit. ställde sig i slutet, och väntade in mig. dom hade tänkt ge mig en hjärtattack genom att skrämma skiten ur mig. fina polare jag har må jag säga! men tji fick dom, där fick dom allt stå och vänta.. ;-]

det är tur man har softa grannar iallafall... vi brukar alltid hälsa glatt på varann, men mer än så blir det knappt eftersom dom har lite problem med svenskan. hursom så plingade dom på min dörr idag och överräckte varmt, nybakat bröd. nämen! tack! vad snällt! men, varför? men varför fick jag aldrig veta. som sagt, deras svenska är inte på topp. herregud vad snällt, jag vart helt rörd. att dom tänkte på lilla mig. tänk vad mycket ett glatt leende och ett hej kan göra... eller så kanske dom har förgiftat brödet. nää vilken elak tanke. jag tyckte verkligen att det var en urgullig gest ifrån dom! :-]

sådär, då har ni fått lite att läsa om ur mitt alldeles fabulösa liv! får ni en fabulös bild också, wöööwöö.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Scnögg bild må jag säga!

2012-08-16 @ 17:06:28
URL: http://jovelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0