bla bla bla

då har man varit lite sjukskriven i 2 dagar nurå.. det krävs mycket för att jag ska sänka stoltheten och sjukskriva mig, så ni kan ju bara tänka er hur bra jag har mått. men nu är jag på g igen, och klättrar på väggarna utav rastlöshet gör jag också! funderar på att joina kissarna i deras kvälls-race..

men det är bra att dom busar av sig nu, så kanske de sover sen. tror dom ingick en pakt emot mig inatt, halv 4 var sista gången jag kollade på klockan och då hade jag varit uppe ett x antal gånger och hychat och pychat åt dem om att man leker inte tarzan i gardinen, man äter inte på sladdar, och man drar definitivt inte ut dom när matte kollar på film! jag sov länge idag, till 12tiden, vaknade inte ens utav att min mobil hade plingat. hua, livet som tvåbarns-morsa! :D

haha, jag har fan blivit en såndär kattkvinna. alla andra sitter och pratar om sina barn och karlar osv... och jag, ptja... det är ju jag och mina katter nu ;-]

btw, så äre Alle's 28års dag idag. hoppas att den firas med dunder och brak där uppe i himlen nu! fast det kan man väl lita på när Alle, Ralle och Matte är i farten ;-] fan vad jag saknar er grabbar.... jävla ni att inte finnas längre!!



sjukt att det snart gått 3 år sen du lämnade jordelivet. ibland känns det som igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0