hej jove!

nu skaru få lite att läsa medans du sitter i holken på ditt jobb och kollar ut på det vackra fina strålande vädret! haha :D



nog om dig jove :]

ska strax gå och lägga mig, men sitter och väntar på en film som snart är färdigladdad, så då tänkte jag att jag skriver en rad eller två och talar om vilken fantastisk dag jag har haft idag.

jag tror att idag var den riktiga sommardagen som vi alla har väntat på! men eftersom att folk var så upptagna med att jobba, plugga och barnvakta så tog jag mitt pick och pack och la mig vid lången och solade och hade lite kvalitetstid med mig själv! plus 10 barnfamiljer.

sen for jag runt och sa hej till lite folk... sen hem och såfta. vid 21tiden kröp det så förbannat i kroppen på mig så jag drog till spåret och sprang av mig. så nu sitter jag här med lite solbränna, nytränad och duschad. fint!

imorgon efter jobbet ska jag bli bjussad på kräftor, och det är banne mig inte fy skam! nu är filmen klar, så nu blire sängposition! night night!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad rååålig du är!

2012-08-17 @ 09:22:14
URL: http://jovelina.blogg.se/
Postat av: Fanny

hahahaah grym bild! :D:D

2012-08-17 @ 11:35:18
URL: http://akafaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0