fan i helvetes jävla kuk rövhål!

Det var vad jag rent spontant utbrast när jag idag tappade dammsugaren på stortån. Efter att ha kvidid av smärta en stund så började jag istället asgarva när jag tänkte på vad jag alldeles nyss sagt. Fan i helvetes jävla kuk rövhål, det var det absolut första jag kom att tänka på. Tyckte att det var en passande rubrik.

Idag har jag jobbat. Eftersom att jag har såna fabulösa arbetskamrater varav endel smiter ifrån jobb, så kändes det som att jag jobbade för tre idag. Jag kräks på såna människor som smiter ifrån saker och ting som måste göras, men svenne som man är så ler man glatt och gör deras jobb. Sen åker man hem med huvudvärk.

När jag kom hem fick jag jaga katter som retsamt sprang runt med min cigg-påse i munnen, den som jag tömmer askkoppen i och gömmer så fint bakom en blomkruka på balkongen. Måste hitta en ny lösning.

Sen hade vi fest! Kissarna och jag. Pumpade as-hög musik och puttade the hands in the air. Ja faktiskt, dom gjorde också det. Dom sitter på rumpan och jabbar med tassarna i vädret! Urgulligt! nu äre sleepytime! night night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0