uuuuh!

jag är så öm i mina axlar! jove knådade ut dom igår, dom var så spända så det såg ut som två stycken köttfärslimpor sa hon, haha! så idag vet jag att jag lever iallafall!

kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska ta en vilodag idag ifrån träningen eller inte.. ja nej ja nej ja nej.. ska i varje fall till frissan kl 17, fy satan vad skönt det ska bli! mitt hår mår inte så bra just nu, hehe! ska sluta färga, gå tillbaka till toning som förut..

och på onsdag så ska jag på lägenhetsvisning, på norr. en tvåa! så den håller vi banne mig tummarna för att det är något att ha!

näe, jag tror minsan det får bli en runda runt spåret idag endå! måste ju inviga gördeln som jag köpte igår, 400 jävla spänn kostade den! hmm.. undra om sånadär grejer, gördel, salvor, piller.. det borde ju gå på nån slags försäkring, efter den där jävla bilolyckan menar jag? Det ska jag fan kolla upp!

Hau en brau daug!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0