kvällsbabbel

sådärja, då har man fått det lite städat här hemma då, (vänner är till för att utnyttjas tänkte jag och tvingade jove att dammsuga) och så har jag tvättat min gigantiska tvätthög. jag fattar inte, har jag förslappat mig? jag lyckas banne mig stöka- och skita ner mer nu än förut när jag levde samboliv. eller så kanske det var för att man hela tiden ville vara den där perfekta flickvännen som fixa och dona och städa och hade sig här hemma. men nu? äääh, diska kan jag göra nästa vecka, glasen räcker nog enda dit. fast, vissa grejer kan inte hjälpas. som när jag trampar in med skorna efter springrundan och inser att jag dragit in halva skogen. eller allt mitt hår. jag tappar så djävulskt mycket hår nu, så det ligger lite överallt här hemma.

nog om städning. det är rent nu.

var ju och kollade lägenheten idag. den skulle kunna vara perfekt för mig! men en ivrig och allt för positiv rödtott står före mig i kön, så den blir väl hennes antar jag. men jag deppar inte ihop, får jag den inte, så är den inte menad till mig. och då finns det nog en ännu bättre lägenhet som väntar på mig nånstanns! för visst äre så man ska tänka? ;]

tycker tiden går väldans sakta just nu. känns som att jag suttit och väntat i 7 timmar på att BB ska börja. förstår inte, vad äre som är så kul med att titta på människor som sitter som apor i en bur? egentligen? men ja nånting äre ju som är spännande med det. tyckte det var sämst att jimmy fick lämna iallafall, han var ju åtminstonde lite ögongodis.

hoppas att jag inte somnar kl. 4 inatt igen.. skev dygnsrytm har har fått in. imorgon vaknas det 13timmars jobbpass! tjo-hooo!



lilla ella och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0