matkoma!

lördag och allt! festade nyss till det med gourmémiddag! sitter och fundilurar på om man skulle ta och åka och handla lite, unnardag idag. skulle vilja ha chirre! sen tror jag nog på fullaste allvar att jag bara ska softa här hemma ikväll, nostalgitrippa tillsammans med Spyro som jag rotat fram och dammat av!




skulle egentligen ha vilodag idag också, men äh! det räckte inte med min vanliga 3km springrunda, utan efter det vart det powerwalk 1mil. jag måste sluta sätta ribban så högt hela tiden.. men jag måste ju erkänna att jag blir stolt över mig själv!

har btw hittat en dräktig kisse som kommer få ungar närsom, gissa vilka raser.. bengal/maine coon! :D i och för sig två raser till i dom, bondkatt och ragdoll. efter födseln är dom leveransklara efter tolv veckor, Om jag nu hunnit flytta och allt, så står det nog skrivet någon stanns att två utav dom ska bli mina! hoppas hoppas! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0