måndag

fyndig rubrik må jag säga!

mmm, äter middag. mackor och oboy! känner att påskhelgen krackilerat hela min lite sundare livsstil. så jävla jobbigt att vända på och komma på banan igen, men äh, göre imorgon! eller nåt :D

väntar på att sofie ska droppa in, ska hänga lite och, hänga lite till.. och senare ikväll ska jag över till sarah!

har fan inte så mkt att skriva...

mer än ett par sanningens ord. nånting som jag på sistånde verkligen har lärt mig, det är att man inte ska dömma andra människor. man har faktiskt ingen som helst aning om vad de har i sina ryggsäckar. det kan handla om en vän, en släkting, en arbetskamrat, hon som står i kassan på konsum... det är ingen som har en jävla aning om hur saker och ting ser ut bakom stängda dörrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0