it's over!

..helgen alltså. har varit rätt lugnt för min del.. hängde i gäng hos sarah igår, kollade ufc-galan. man blir ju nästan lite sugen själv, att bara få kötta sönder någon, haha!

näe, jag får nog hålla mig till min egna träning så länge.. har lyckats hoppa på banan igen efter nästan en veckas uppehåll. visst att man gärna vill få sin kropp lite fastare, men det som gör mig jädrans glad, det är att ryggmusklerna börjat stärkas upp ordentligt! känns gött!

på tal om rygg... jag har även börjat skissa på en ny tatuering jag tänkt göra, förhoppningsvis, om jag får den att se ut så som jag vill ha den! kommer att täcka halva ryggen. på nåt sätt så skulle jag vilja nåla den när jag uppnått mitt mål med träningen av rygg. för er som inte hängt med så har jag haft såna fruktansvärda problem med min rygg i flera år, har svimmat utav smärta. och jag lovar er, hade jag vid dessa tillfällen haft en pistol i ena handen så hade jag avlivat mig själv med ett skott i huvudet. men hursom, jag är ju på g nu. och när jag nått målet, så ska ryggen smyckas ut ;]

nog om träning och rygg och blabla... nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på en film i sin vanliga ordning! natti

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0