dubbeldos av gos!

softade med ella igår.. :] 



och sen så kidnappade jag en vovve igår! Diva heter hon. jag tänker aldrig nånsin lämna tillbaka henne!



haha, så jävla rolig. jag gav na' hundmat förut, men ne det ville hon absolut inte ha. men hon såg endå ut som världens mest hungrigaste hund. så jag gav henne ett rån istället, bättre än inget. hon tog det i munnen, men tog ingen tugga, utan tittade bara svältandes på mig. jag gick och satte mig framför datorn och hon gick efter, satte sig bredvid och tittade på mig med stora valpögon... eller aa, hon tittade snarare på äpplet jag satt och åt på. så jag gav henne lite skämtsamt en bit, och aa, det var ju typ det absolut godaste som fanns tyckte diva! så hon fick mitt äpple istället, och jag tog hennes hundmat... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0