bla bla bla

sådärja! sprungit 3km, kört lite styrka, duschat och styrt iordning mig, ska på lägenhetsvisning om en sväng!

det är fan inte klokt vad lite nya kläder och ny parfym kan göra under, känner mig lite som en ny fräsch människa! var på marieberg igår med moderskeppet och unnade mig lite grejer för mina surt fördärvade pengar! men det är ju så, att skulle man nån gång bli uteliggare, varför inte samtidigt se jävligt bra ut..?

mamma och jag alltså... hon är ärligt talat en utav mina bästa vänner. när jag fyllde år fick jag en ljuslykta utav henne där det står "en dotter är en liten flicka som växer upp till en vän." true story!

nä nu måste jag glida! det är en etta som jag ska kolla på, är lite tveksam till den eftersom jag helst vill ha en tvåa. men! det gäller att vara öppensinnad, den kanske är alla tiders! tjingepling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0