äre ok att gå och lägga sig nu?

skulle seriöst kunna lägga mig inför natten nu, kl. 6 på kvällen.. känns som jag blev påhoppad bakifrån av tröttheten. men det är ju freeedag. vad sker? jag orkar inte ta mig nånstans.. idag har det snöat, jag får gåshud (den negativa benämningen) bara av att titta ut genom fönstret.. brrr!

får nog bli en ultra soft deluxe kväll! har köpt hem nacho-chirre och guacka-dipp! skulle vilja ha en fet kebabtallrik också men nån måtta fåre nog vara. eller ska man passa på när man endå gått och varit onyttig hela dagen på jobbet, vi har fått fetaste påskägget som man gått och nallat ur nästintill hela dagen.

och imorgon blire ännu mera svull och godis, påskafton. ska hem till päronen och ingå den traditionella matkoman.

på söndag tränar jag. inga men!

zZzzZz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0