varför?

vaaarfööör köpte jag inte den där chokladkakan som jag stod och sneglade på inne på statoil? jo, jag tänkte att mamma har säkert lagat till någon slags gourmé middag där hemma! avisst, fläskotletter och potatis, u.t.a.n sås! att jag nu till och med var tvungen att kolla upp hur kotlett stavas, bara det säger ju hur mycket jag ogillar det. det går väll ann ibland, men utan sås? näe. jag har sås till allt!

var hemma i läghenheten idag, sebbe är iväg nånstans så jag passade på att åka dit och greja lite. kolla lite. peta lite. jag tror jag saknar mitt hem litegrann. visst jag har ju varit där när sebbe har varit hemma ett par gånger också, men att vara där själv var.. lite.. kan inte riktigt sätta finger på det! jag har många gånger på sistånde känt att en lobotomering skulle nog sitta fint! slippa tänka och känna för en stund. eller ja, en lobotomering är ju permanent, därav anledningen till att jag faktiskt inte gör slag i saken.

undra om jag ska vara lite huslig och göra kladdiga chokladmuffins? haha, suget efter choklad alltså. men finns det något bättre? det är till och med bättre än en sil. tror jag. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0