torsdag8eseptember

mumsfilibaba! har nyss tryckt i mig fattiga riddare, det var minsan inte igår!

har FF här hemma ikväll, morsan och farsan är iväg på galej, så jag tänkte ta tillfälle i akt och breda ut min röv över hela soffan och inta fjärrkontrollen strax! dessutom så har jag ännu mer göttans som väntar på mig, cheddar-popcorn och nonstop! weee!

när jag sagt till folk idag att jag bara ska ha en softardag och inte göra ett skit, bara strutta runt här hemma, så har alla verkat vääldigt skeptiska till detta. du? vara hemma och inte göra nånting? yeah right! och när jag sa till pappa att jag började få lite ont i huvudet så kontrade han med: ja, det är väl inte så konstigt, du är för understimulerad.
hmm :P




alltså näääe.. vet inte vad jag ska skriva om, men lika bra det! cheddar-popcornen ropar på mig! bäst att göra min plikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0