nämen titta en lördag!

igår vare rajraj. firade hanna och milla som nått 24 år. intog harry's! och idag, när jag är leksugen, så är alla dead-meat! apbakis hela högen! ger dom nån timma till, sen börjar jag nog våldgästa med pizzor! kan dom väl endå inte säga nej till :D

annars åker jag till ikea.. förstår inte, när jag är jätteuttråkad så ser jag nästan alltid jämt shopping som en jävligt bra idé! borde skaffa mig en hobby.. typ, bli världsbäst på att sticka. fast vad hemskt. när man tittar på sin 80 meters långa halsduk och inser att fyfan vad tråkigt jag har haft det i mina dar!

önskar nästan att jag hade haft mitt sims-spel här. risken med det är bara att man kan bli så äckligt jävla beroende utav det, nästan så att man glömmer bort det riktiga livet runt omkring! vissa gånger när jag suttit i träsket så har jag till och med börjat se mig själv som en sims-gubbe. Nu börjar hunger-strecket bli väldigt rött, dags att äta lite mat! eller nu har jag ett grönt moln runt omkring mig så nu äre dags att duscha! och eller hur blir man jävligt sugen på mackaroni and cheese när dom tillagar det? fast på riktigt så tycker jag inte ens om det.



det var ju faktiskt nästan lite så jag kände just i den stunden när bilden togs!

Nu ska jag göra nånting vettigt utav denna dag istället, kanske ska börja med att byta om och piffa till mig lite! tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0