mitt i höstens elände så fick jag en ljusglimt

som vissa vet så har jag "siffer-dyslexi", och det ska jag tala om för dig att det är banne mig inte så pjåkigt att ha i vissa lägen! som när jag av någon suspekt anledning fått för mig att jag har en liten ekonomisk kris, i sisådär ett par dagar, eller okejrå, i 2 veckor typ. och så gör jag en makaber upptäckt när jag en dag som denna ångestfyllt hoppar in på internetbanken för att kolla om jag kan tanka bilen imorgon, och inser att... nu tänkte jag vara lite fyndig och säga hur många bilar samanlagt jag skulle kunna tanka utöver min egna, men.. jag kan ju fan inte räkna, haha! så kort och gott, jag lever inte i rännstenen.. längre! haha! det är nog bara jag som lyckas när det gäller att vara ovetandes om att man är tusenär!

oooh herregud vad jag är trött! efter en hel helgs ledighet så tycker man ju att man borde känna sig pigg, fräsch och utvilad! vad hände? känner mig som en rugguggla, likblek, mörk under ögonen, och ett intellektuellt möte med mig skulle kunna jämföras med ett grottmongos, ugh ugh!

jag skyller på hösten. jag pallart verkligen inte! hösten sänker mig sååå djupt! jag borde egentligen kunna få gå till doktorn och få utskrivet en remiss till varmare breddgrader när denhär årstiden träder fram! säger det en gång för alla; jag hatar hösten!

en passande bild:



haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0