amenvafan!

när nånting går bra så går självklart nånting annat skepp rätt åt helvete! majestiq 12 är inställt. så jävla besviken! det var mitt lilla ljus här i höstmörkret som gav mig nånting att vara glad över och se fram emot! det var det det, känns som jag blivit petat i ögat. jävla prutt...

så, nu har jag fått grinat av mig lite.

är lite wild and crazy och lever rövare i tvättstugan idag. gööött med 2 tvättmaskiner, torktummlare och torkskåp! känns lite som att jag är i sjunde himlen faktiskt haha! good to be back.

ska slänga ihop en chilikassler nu, får vi se om jag har kvar mina skills framför spisen också.. känns som lite har förtvinat under min vistelse (läs semester) hemma hos päronen!



Kommentarer
Postat av: iisaacson

fin blogg du har!



var gärna med i min tävling som pågår just nu på min blogg där jag lottar ut ett handgjort halsband!

snabblänk till tävlingsinlägget: http://iisaacson.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-ett-halsband-fran-fewsmyckens.html#comment

hoppas att du vill vara med!

allt bra?

kramis

2011-10-23 @ 02:25:29
URL: http://iisaacson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0