Shangri La

mina ögon svider, jag kan inte sova.

jävla ralle. jävla du!

du var den som visade mig vad kärlek var. i 4 år gav du mig fullt av lärdom av både det goda, och det onda här i livet. så ja, du var och kommer för alltid att vara speciell för mig, och det sa jag också till dig. även fast det var många tårar mellan oss, så var det även så mycket glädje. och det är det jag kommer att minnas utav dig. glädjen.

nu får du se till att ta hand om zebb åt mig där borta, för ni var ju endå homies ni två.

trotts ditt val så ser jag dig endå som en krigare, en kämpe som stred in i det sista. jag hoppas att du finner din inre frid i ditt Shangri La..

Vila i frid, Ralle..



Nu är ni med varandra igen, Matte & Ralle.. ni två alltså, bröder enda in i döden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0