krääks

nu får det seriöst vara slut på skit. övertramp. slag under bältet. s.e.r.i.ö.s.t vad är det för nånting som jag har gjort för behöva ta dethär? det är inte bara en liten bajskorv som kastats på mig, utan ett helt jävla skithus har jag fått i skallen! det får fan vara nog nu. ett snedsteg till and i'm out of here! spyorna är uppe i halsen på mig. det verkar ju som att det är helt ok att ljuga, ska börja med det jag också. det verkar vara ok med det mesta faktiskt, varför ska jag sitta med gränser? när andra inte gör det? att behandla andra så som man själv vill bli behandlad är ju tamefan bara bullshit. är man för snäll och ärlig, då blir man bara överkörd och trampad på. skit i alla andra, bara det är till min egna fördel. tillit, är det nånting som man kan laga med ett ynka litet plåster? naaaaae.

nu får folk skärpa till sig. andvänd hjärnan! jag kräks på mänskligheten. skulle nästan kunna bosätta mig på en öde ö, men 12 katter, ingen mänsklig varelse inom synhåll. människor ger bara smärta.

eller vad ska jag göra? le och låtsas vara glad? jag är trött på att låtsas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0