hihi :D

jag är krasslig idag. jag brukar bli det när jag har sånadär kvinnoproblem i de nedre regionerna. ingår en slags zombie-liknande mode. både järn- och hjärnbrist. krämpor och illamående och näsblod, och ett kasst immunförsvar. så min redan så stackars kropp får som bonus nån liten vidrig förkylning också.


men jag har insett att det är bara att acceptera och bita ihop, för jag har redan prövat allt. storhandlat på apoteket och hälsokostaffärer. det vidrigaste jag varit med om som apotekaren rekommenderade så starkt, var chi chang. hur tänkte dom? när man redan är så kräkmagad att man hänger med huvudet utanför bilfönstret på väg till jobbet för att både hulka och få luft, hur tänkte dom då när dom gör smaken på en sådan huskur som när man vaknat upp med världens hangover, man slänger ihop alla öl- vin- och sprit-slattar i ett och samma glas, och när man ändå håller på så tömmer man askkoppen i den och sveper glaset rakt upp och ner. sedan kräks man ut allt, i glaset, och dricker upp det igen. typ så smakar chi chang. bara en liten notis.

idag har jag bara legat och glott. och tyckt synd om mig själv. jag har varit arg också, snubblat på sebbes jävla tv-spelsladdar, inte bara en gång utan 3 gånger. jag har också stått och beundrat hur man kan glömma att spola bort och göra rent handfatet efter att man har rakat sig. satt på facebook förut och såg puttinuttiga nya parförhållanden och tänkte; welcome to the darkside. Så eländig är jag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0