atschjoo!

vad får man om man plusar ihop en söndersnorad näsa, rinnande ögon, likblekhet, håret åt alla håll, samma mjukiskläder 3 dagar i rad och en morgonrock över det hela? jo; en stycken lollo. jag känner mig så jävla sunkig!


och inget gott har vi att äta på här hemma. jag gav som förslag till sebbe förut att vi ska ha en myskväll ikväll, kolla på film och räkna hur många kalorier vi orkar trycka i oss inom loppet av en timme. jag hoppas att han förstod att Han ska åka iväg och införskaffa det gottiga! jag kan bulla upp med alla kuddar och filtar i soffan och tända alla ljus här hemma, bara det är ju världens projekt.


alltså, call of duty, modern warfare 3, kan det vara de skönaste spelen som gjorts eller? näst efter sim’s då. man springer bara runt och dödar. skjuter och stabbar och spränger saker i luften. egentligen ingen som helst mening. bara döda. så jävla härligt när man har brudarna över och vi intar spelkonsolerna: ”die your motherfuckeeeer!!”. en sån lycka. men undra när det går överstyr? typ som när elly ringer och berättar att hon inatt drömde om att hon var ute och krigade? eller när jag sitter ute på balkongen och tar ett bloss och inser att oxhagen skulle kunna vara en jädrans schysst bana, till sniper-bögarna.


nu ska jag döda lite. over n’ out.


Kommentarer
Postat av: Elly

Det är ju alldeles fantastiskt så jag tänkter att du o jag ska köra en hel dag/kväll med enbart svull o pangpang;) Ohyeah!

2011-11-14 @ 16:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0