tischdaug!

tidsfördriver mig! måste smälta maten i magen ordentligt så att jag inte får håll när jag tränar sen!

jauhaupp, vad ska man skriva om idag då...? vädret? som alla andra tjatar och gnäller om! herregud det är MARS! i SVERIGE! det brukar vara lite grått, trist och regnit då, med en eller annan liten snöflinga! gnälla... det är ju tametusan det enda folk kan verkar det som.

hursom så är det 6 dagar kvar tills jag och brudarna drar på en välbehövd semester till España ;) ååååh så gött det ska bli! :D

ååh guuud så skönt! mitt jobb ringde nyss! en jobbarpolare ska vara pappaledig hela Maj, så då får jag hela hans rad på 100%! och efter maj hoppar man ju på sommar-schemat, så nu är saker och ting rätt stabilt ett par månader framöver!

livet känns rätt bra idag! :D

Kommentarer
Postat av: Elly

Strååålande tider, det är du värd:D

2011-03-29 @ 18:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0