blaaow!

nämen sedär, en liten nattbloggning! wuhu..

idaug haur jaug.. hållt igång hela dagen känns det som! vakna, käka frulle, drog och träna, träffa tjejorna (eller vänninorna som Jove så bögigt uttrycker sig) lekt lite polettneger, och sist men inte minst köttat zombiesar!



Inte för att skryta men det är jag som är Lowlow da ZomBieSlayeR.

Nefyfan nu börjar tröttheten smyga sig på.. För en timme sen så "skulle jag bara.." göra en grej på internetbanken som tog cirkus sisådär en 2 minuter. Och här sitter jag nu.. och bara tramsar! när jag egentligen borde ligga i sängen och slåpa! En hård dag väntar imorgon.

nämligen.. upp och träna! och sen.. kanske förhoppningsvis förmodlingen shopping med moderkakan! fyyyy vad synd det är om mig :D men det är jag värd! ..som vanligt.. :P

ÅH! nu börjar Bigbrotha! from anotha motha! sova får jag göra en annan dag! bye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh min zombievännina :D Kom ur duschen nån jädra gång så vi kan leka ! :D

2011-03-22 @ 15:40:52
URL: http://jovelina.blogg.se/
Postat av: Elly

Stentuff är vad du är.. Så grymt att det ser så verkligt ut, fick fundera länge innan jag såg att det inte var din riktiga kropp eller dina vapen eller helt enkelt inte kroppens ansikte! Det var fönstrena i bakgrunden som fick mig att tveka..

hejdååLouise!

2011-03-22 @ 22:19:55
Postat av: Low

förstår det elly, dom där maskulina händerna var fasligt lika mina egna :D

2011-03-27 @ 23:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0