lite sång, lite dans och lite na.. nä.. klagomål

göttans att sitta och rapa vitlöksbröd! skrämmer nog bort det mesta! förutom dessa jädrans bacillusker!

lyckades ta mig igenom jobb-maratonen iallafall, trotts förkylning och allt som hör det till! idag har jag haft ledigt, och borde väll ha gjort en avgjutning av min kropp i soffan, men icke då! idag har jag städat, tvättat och varit och handlat! och nu mår jag... sämre. men det är bara att bita ihop, imorgon vankas det jobb!

och idag fick jag samtalet. urnan med det lilla som är kvar utav Zebb har kommit.. fy fan jag blir helt tårögd. jag erkänner, Zebb's död har tagit fruktansvärt hårt på mig. jag måste släppa min jävla stolthet och tillåta mig själv att sörja och gråta ut ordentligt! annars kommer dom här små stunderna när det brister, som idag, när jag stod i tvättstugan och vek tvätt.. så kom tårarna. det gör så ont inom mig. fan vad jag saknar honom! :´(

fy vad skönt att snart få komma härifrån. resan är betald, pengar är undanstoppade, och bikinin är inhandlad. nu äre bara väntan som återstår.. en månad. det går fort! får vi hoppas. jag behöver detta.. komma iväg och släppa allt annat här hemma för en stund.

nu tror jag ska ta och dra tag i min karl och släpa med honom till sängen, kolla på en film innan det är dags att nanna. 06.00 är klockan ställd på, helt omänsklig tid att behöva släpa sig ur sängen på. hoppas jag får sova inatt, så att inte hostan jävlas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0