seriöööst...

jag pallar inte att vara sjuk längre! jävla hosta! jävla snor! jävla ont i kroppen! jävla jävla jävla allt! idag måste jag tvinga mig själv att ta det lugnt. kedja fast mig själv här hemma, och inte göra ett skit! så idag äre jag, och min rastlöshet på tu man hand!

och imorgon äre Matte's begravning. hoppas jag mår lite bättre då, slippa feberpsykoser och att det dunkar i huvudet för varje steg jag tar. vad nu det skulle spela för roll egentligen..

folk som läser denna blogg lär ju tycka och tro att jag är världshistoriens mest negativaste och gnälligaste brud! men livet kan inte jämt vara på topp! jag hoppas att saker och ting vänder snart.. det har helt enkelt varit för mycket på sistånde med allt runtikring. mer än vad som skrivs här.

så pass mycket att det positiva som trillat fram framför näsan på en har hamnat i skymundan och man har bara tagit ett kliv över det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0