gnälligast i stan

jag känner mig lite gnällig idag..

jobbade 14 timmar i förrgår och 14 timmar igår, och strax ska jag iväg till jobbet igen och jobbar till kvart i 10 ikväll. och dethär med jobbande klagar jag absolut inte på! men att man känner sig lite trött och får lite ont i kroppen är ju inga konstigheter.. och då kanske man känner för att bara sitta och ta det lite lugnt ens få vakna timmar innan jobbet.

men NÄE! räkningar ska fixas och berget med disk ska sprängas, och inhandling måste göras! jag orkar fan inte! skulle vara skönt om han som jag bor med kunde ta ett initiativ så att det iallafall finns lite mjölk i kylen när jag kommer hem ikväll.

och så blir jag så trött på mig själv. att minsta lilla grej kan få mig att höja garden! att minsta lilla grej kan få mig att fälla ut taggarna!

och så saknar jag min älskade voff så mycket! det har gått lite mer än en månad sen han fick komma till himlen. jag känner mig så halv utan honom... jag verkligen känner hur en stor del i mitt liv saknas.

och så kommer folk och frågar om jag tänkt skaffa en ny hund. jag hoppas att det är menat i all välmening, men man frågar inte sånt. vad menar ni? för att ersätta zebb eller? tror ni att det går? det är klart att jag någon gång kommer att bli hundägare igen, men absolut inte nu! jag sörjer ju för fan fortfarande zebb!

fyy vad jag är upprörd i min själ idag! måste börja styra iordning innan jobbet nu!


Kommentarer
Postat av: jove

Du är duktig du ! Att du saknar zebb förstår ja, lille nusse !

2011-03-27 @ 21:48:00
URL: http://jovelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0