gladast i stan

idag äre en bättre dag!

hade tänkt sova ut mycket och länge idag, men icke! halv 9 vaknade jag! tänkte att jag är ju helt koko och försökte somna om, men det gick inte. så jag låg i en timma i sängen och bara nussade. sen klev jag upp och tog mig en lååång varm skön dusch. och efter det styrde jag en fet frulle! och nu sitter jag här och softar! och solen skiner som bara den idag! tror det kan bli en riktigt härlig dag!

om cirkus 2 timmar ska jag glida över till elly, så ska min pappa, bror och brorson komma dit och hämta en säng! sen får vi se vart dagen tar mig! skulle vara kul med lite shopping! jag har en del pengar som bara ligger och skräpar :P

naj nu ska jag sätta mig på balkongen och ta mig en cigiluring!

Kommentarer
Postat av: Elly

Hoppas du fick dig en härlig dag, det är du värd:) Imorrn gör vi något skoj tycker jag:D

2011-03-26 @ 16:20:28
Postat av: Low

Jorusåatte! ;)

Aa det tycker jag! och jag vet vaaaaad :D

2011-03-26 @ 19:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0