brrrrrr..

uscha, börjar bli trött i ögat! och om 20 minuter har jag tvätt-tid. jippiekayjaymotherfucker! förhoppningsvis får jag sällis utav jove som skulle komma förbi en svängom!

idag har det varit en bra dag! inget speciellt som hänt mer än att jag varit fulladdad med energi! aaajust, en sak gjorde ju faktiskt min dag, och det var att jag fick träffa Sarah & Tony och deras lilla nykalvade Casper! att gosa bebis gör en ju alldeles varm inombords :D

oooch imorgon ska jag träna och sen träffa brudarna! göttmos!

sen försvinner jag i ett par dagar, 14 timmars-pass 2 dagar i rad sedan kvällsjobb efter det! kan ju lika gärna sova kvar på jobbet.. eller flytta in där helt och hållet! :P

nä nu ska jag samla ihop all tvätt och sedan tralla iväg till tvättis! cya don't wanna be ya! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0