alive and kickin'

Nu vare ett tag sen man var här och kladdade sist...

har ett stort erkännande att göra. jag är inte mycket för tv överhuvudtaget! men nu har jag fan gått och blivit torsk, på.... Bigbrother! HAHA! detta trodde jag aldrig om mig själv! men så äre! dom är ju störtsköna! vem kan inte motstå Gurkan? :D

men nu måste jag även tala om att det är inte bigbrother som jag ägnat mig åt den senaste tiden utan jag har... jag har... som vanligt brainfreeze! nä men jag har väl gjort lite av varje.. jobbat, hängt runt, osv. tagit ett break ifrån mannen. vi hamnade ganska hårt i en ond cirkel och jag stod inte ut längre så jag packade väskan och drog.

men ingen skada skedd. det förde mer gott med sig än ont. vi behövde detta. och nu.. en vecka senare, utan att träffat varann.. så ska vi på Dejt ikväll! Hihi jag är ju nästan lite pirrig i magen :P Vi ska gå på bio till att börja med.. kommer inte ihåg vad filmen hette som vi ska se. Sebbe som är filmnarkoman fick välja, annars hade det väll som vanligt blivit fel.. men det gör detsamma vad det blir för någe, för jag kommer nog vara rätt sysselsatt med bio-popcornen, mmmums vad jag längtar!  

Och annars sååå.. har jag börjat träna hos sjukgymnasten. bättre sent än aldrig. fördelen är att det är gratis, och gratis är ju gott ;) men det är soft, det är ju som ett helt vanligt gym. så efter att jag gjort mina utsatta övningar för att stärka rygg och bäcken, så får jag sen pumpa på utav bara fan om jag vill det. minst 2 helst 3 gånger i veckan ska jag träna, och jag får räkna med att det kommer att ta 3-6 månader tills jag är bra i min lille kropp. Så det är bara att köra hårt!

ne nu pallar jag inte att sitta här och tramsa längre.. ska gå och pudra näsan inför kvällen! tjingepling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0