vatten vatten bara vanlig vatten...

regn regn regn...

idag har jag fan inte gjort ett skit, typ. fick en akut-tid till min sjukgymn. så var där imorse.. och nu har jag fått en övning jag ska göra en gång i timmen! känner mig som en vacker svan när jag gör den, haha nooot!

annars så har jag varit på rehab, hos mamma och pappa :P slaggade där inatt. jag och mamma inhandlade tonvis med chips och ostbågar och choklad, mmm.. men nu måste banne mig ryggen blir bra! jag ligger ju bara som ett äckel och svullar när jag inte kan göra så mycket annat :P kommer sluta såhär snart;



men det är la hot det med! :)

jävla tjat om min rygg va..? aa det tycker jag med. trött på det!

trött på det mesta faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0