haha hihi haha hoooo

sitter och slurpar i mig sista oboyen.. oh fuck. blir avgiftning deluxe om jag inte pallar dra mig iväg och köpa ett nytt paket! haha inte fan äre lätt att vara oboyoman ;)

insåg att jag började bli blond, så nu sitter jag med tonvis med toning i håret! kör en bloggning så länge.. :)

ringde förut till VC och viftade med stridsyxan. ska få träffa en läkare på fredag. nu vill jag banne mig ha en jävla skiktröntgen så man förhoppningsvis iallafall kan utesluta diskbråck! jag är så trött på dethär, för längesen vart jag trött på mina ryggsmärtor, men nu är jag på riktigt helt jävla full i fan att nu måste nån hjälpa mig! ordentligt! jag har haft såhär i 7 år. SJU jävla ÅR!!

och seeen, en annan tragisk grej.. jag & hanna var till sthlm igår, och lämnade min lilla snutt, Buddy.. :( han var ju så fruktansvärt underbar på alla sätt och vis, men det funkade inte för mig det här med möten med andra hundar. jag kan inte säga att han vart aggressiv, men han vart så.. intensiv, frustrerad, så.. så.. ÅÅÅHHH!!!

jag försökte hantera det. men jag kunde inte. ibland gick det bättre, ibland inte. jag har satt byrackor på plats, men dethär beteendet.. aa ne det funkade inte. och en hund känner ju av minsta lilla.. även fast en själv tror att man döljer det så bra, går rakryggan med tonvis av självförstroende, så känner dom minsta lilla vibb av tvekan. och det vart ju inte bättre när han råkade tugga tag i mitt ben. efter det kände jag mig illa tillmods att möta andra hundar med honom. vilket INTE är bra! tur i oturen att det var just mig han råkade bita. och jag kände mig absolut inte trygg med att andra skulle passa honom när jag och sebbe jobbade samtidigt. så det fick bli såhär, tyvärr.. jag fick svälja stoltheten och erkänna att jag inte fixa hans beteende emot andra hundar :(

men jag lämnade honom hos en jättebra tjej! pondusen lös om henne! jätteduktig och kunnig. hon hade en annan gång tagit hand om en avlivningshotad pitbull som var så jädrans aggressiv, så Buddy kommer att vara en enkel match för henne, han är ju inte ens aggressiv! det kunde nog inte kännas mer rätt när jag lämnade honom till just henne. han kommer få det bra där! och hon och jag håller kontakten.. än tänker jag inte släppa taget helt om min lilla snutt! :)

så visst, allt dethär är jätte tråkigt.. jag hade sett fram emot honom så mycket! och jag var så glad när jag hade honom här. helt såld på honom. men det kändes inte helt 100 med det där beteendet. jag hoppas att jag gjorde rätt val, och det tror jag att jag gjorde. känns som det iallafall.. även fast det är jävligt tråkigt, tyst och tomt här hemma idag.. :(



Buddy med hans älskade GrodanBoll :)


Ne nu ska jag ta mig ett kliv in i duschen! sen vill jag fan hitta på något skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0