Midsommar 2011

dagen före midsommar..

är så avundsjuk på alla som sitter och skryter om sina hejdundrans roliga planer! kompisgäng som åker iväg på roadtrip till diverse ställen. super sig alldeles för fulla, kräks och pissar ner sig, får sova i dyngsura tält för att det har varit monsunregn. vaknar upp med en så in i helskottas hangover och bajsnödighet. bredvid ett as-fult one-nightstand, som dessutom gett en klamydia och gonorré och urinvägsinfektion. mår allmänt pissigt och tar en återställare för att dämpa ångesten. får sedan sitta bakfull, trött och jävlig i en milslång resa hem.

jaa! jag är fan avis!

men det är bara för att jag mår så pissigt själv. det får fan vara nog nu! jag blir kvar här i örebro imorgon, med mina painkillers, party! jag är fan sur och tvär på min kropp.

men i övermorgon, när midsommar är över, och jag förhoppningsvis mår bättre, och alla andra mår sämst, då är jag nog inte avundsjuk längre. så det ser vi fram emot! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0