lite hjälp? någon?

nån som har lust att sätta upp ett rep åt mig och hjälpa mig upp så att jag kan hänga mig? har så jävla cp-ont i ryggen så jag grinar om vart annat! sebbe hittade mig imorse gråtandes i garderoben.. jag kunde inte ens klä på mig själv. så han fick hjälpa mig.. hej jag hetej lollo och äj tje åj!

och igår vart jag hundbiten.. det var inte meningen. men med min otur så vart det så djupt att jag fick åka in till läkarmottagningen och fick stelkrampsspruta och utskrivet en antibiotikakur.

jag älskar min tur jag jämt har, och av någon konstig anledning så kommer allting på en och samma jävla gång!

så ja.. här sitter jag, med min antibiotika och mina smärtstillande.

det enda positiva är väll att jag är ledig nu. min semester.. ja för då förlorar jag ju inga pengar. suck....

hursom.. idag har jag iallafall trottsat mina smärtor och traskat på marieberg med sarah! shopping får mig att må liiiite bättre iallafall :P och jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att sarah och hennes lilla familj får en lägenhet här i örebro, helst här i oxhagen, snarast! känns ju dumt att skylla på att vi inte ses så ofta för att det är så långt mellan oss.. men så äre ju. man åker ju inte dit var och varannan dag och hälsar på lite huxflux.. :/ så jag håller tummarna att de hittar ett schysst litet bo här snart! :)

ne.. nu ska jag lägga mig på värmefilten igen. kolla klart på Rango som jag försökt ta mig igenom ett x antal gånger. vet inte varför jag ens envisas med att komma igenom den.. kanske mest för att jag inte har något bättre för mig just nu! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0