hihi

idag äre ett såntdärnt härligt klibbväder igen! så idag har jag tagit tag i tvätten och varit iväg och storhandlat och gått långpromenad i ösregn med buddy, tjohoo! annars så har jag inga övriga planer överhuvudtaget för dagen.. kanske roadtrippa till arboga och våldgästa sarah.. och/eller kanske hänga i gäng med hanybanany ikväll.. hmm..

igår vare en desto mer händelserik dag. åkte upp på staden med voff för att träffa monica och käka lite! i väntan på henne så satte jag mig vid slottet och fick en ny vän. en alkoholiserad sådan. han hette robban och undra om jag suttit i fängelse, han var as-festlig! :D

efter att jag och monica käkat och snackat skit så drog jag med pappsen till lången, och så kastade vi pinne med buddy! adrenalinkickad vovve, haha!

och på kvällen åkte jag hem till cassandra som fyllde år! och jag med min härliga humor gav henne en Hemmets Journal och en Bridge-blandning, haha! ;) käkade lite grillat och drog sedan till pitcher's och Ivy!

det var det det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0